dimecres, 8 de juny del 2016

I N T R O D U C C I Ó

Des que era una criatura mai no he aconseguit entendre moltes coses que es veuen diàriament a la nostra societat. Sempre he intentat entendre-les, cosa que em resula impossible. No obstant, sí que he pogut tobar els perquès amb els quals es justifiquen els qui defensen les diferents injustícies socials en les que estem sotmesos a viure.



Em considero molt afortunada d'haver nascut on he nascut. Ja que m'ha brindat una infinitat d'oportunitats increïbles que malauradament no tindria si hagués crescut en un altre entorn. Gairebé mai valorem el que tenim, simplement vivim sense reflexionar.


Gràcies a la família a la que pertanyo, he pogut obrir els ulls i veure el que tenim tots davant, moltes vegades a l'ombra de la societat on vivim.

El meu rebuig envers la discriminació i el fet d'have-me criat entre metges i infermeres m'ha fet preguntar-me la següent qüestió:
Com va impactar, i segueix impactant, la sida a la societat? 

L'objectiu principal d'aquest treball és deixar clar que per eradicar la desigualtat s’ha de difondre el coneixement.


La metodologia que seguire és una barreja de procediments adients per a desenvolupar aquest treball. L’inici serà bàsicament teòric, ja que m’he d’informar de les característiques bàsiques del VIH i de la sida per parlar del seu impacte social. Un cop tingui tota la informació sintetitzada, faré entrevistes a professionals i una enquesta al carrer. Per tant, faré un treball de camp, una branca de la recerca molt més pràctica. Finalment, faré un anàlisi de totes les dades recaptades donant la meva opinió com a conclusió definitiva d’aquest projecte de final de curs.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada